Najlepsze z obu rynków: pięć powodów, dla których warto wybrać platformę hybrydową, która obsługuje B2B i sprzedaż bezpośredniego konsumenta
Dzisiejsi konsumenci robią zakupy online bardziej niż kiedykolwiek. Handel cyfrowy wzrósł o 76 procent raty w czerwcu 20201 r., A wiele z tych zakupów jest bezpośrednio od producentów. Nic więc dziwnego, że firmy B2B wkraczają na rynek bezpośrednio do konsumenta (D2C) w rosnącej liczbie. Jest to zarówno nowe źródło przychodów, jak i świetny sposób na zrozumienie, w jaki sposób ludzie używają swoich produktów i jak można je poprawić.
I jest również odwrotnie: rosnąca liczba firm zorientowanych na konsumentów wchodzi w handel B2B. W Stanach Zjednoczonych sprzedaż online B2B to ponad podwójna sprzedaż detaliczna online, a firmy zajmujące się konsumentem (B2C) chcą tego kawałka.
Ten ebook identyfikuje pięć powodów, dla których wybierają hybrydową platformę handlową, która łączy silną funkcjonalność B2B i D2C.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Adobe kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Adobe strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: B2B
Więcej zasobów z Adobe
Signatury elektroniczne 2020: przypadki użyc...
Podpisy elektroniczne stały się głównym nurtem. Badania tego raportu wykazały, że większość firm wykorzystywana jest obecnie.
Istnie...
Znaki, że nadszedł czas, aby zaktualizować...
Wiele firm zaktualizuje swoje CM w ramach większej inicjatywy cyfrowej transformacji. Przyjęcie nowego CMS nie oznacza, że musisz całkowi...
Le Guide de l'Emer Informatique en ia et gest...
N'ayant de cesse de se démarquer de leurs concurrentes, les Marques sont de plus en plus nombreuses à se Tourner vers L'Ia. Elles ont cependant b...